Promocje
Kolczyki pozłacane z bursztynami  Ania
Kolczyki pozłacane z bursztynami Ania

89,00 zł

Cena regularna: 96,00 zł

Najniższa cena: 96,00 zł
szt.
Bursztynowy Różaniec
Bursztynowy Różaniec

389,00 zł

Cena regularna: 409,00 zł

Najniższa cena: 409,00 zł
szt.
Srebrny Pierścionek  Pozłacany z Zielonym  Bursztynem Bałtyckim
Srebrny Pierścionek Pozłacany z Zielonym Bursztynem Bałtyckim

349,00 zł

Cena regularna: 359,00 zł

Najniższa cena: 359,00 zł
szt.
Złoty Pierścionek 14k  z Naturalnym Bursztynem Bałtyckim
Złoty Pierścionek 14k z Naturalnym Bursztynem Bałtyckim

1 119,00 zł

Cena regularna: 1 149,00 zł

Najniższa cena: 1 149,00 zł
szt.
Wisiorek Pozłacany z Bursztynem Ania
Wisiorek Pozłacany z Bursztynem Ania

66,00 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Najniższa cena: 69,00 zł
szt.
Złoty Komplet Próby 585 z Naturalnym Bursztynem Bałtyckim
Złoty Komplet Próby 585 z Naturalnym Bursztynem Bałtyckim

2 499,00 zł

Cena regularna: 2 699,00 zł

Najniższa cena: 2 699,00 zł
szt.
Reklamacje

Wiążąc się umowami z producentami braliśmy pod uwagę dobro konsumentów oraz bezpieczeństwo zakupów. Skupiliśmy się na produktach wysokiej jakości, sprawdzonych i skutecznych. Wszystkie z nich objęte są dodatkowo gwarancją. Jeśli jednak odczujecie Państwo niezadowolenie ze zrobionych zakupów – macie możliwość dokonania zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy poczynić kilka kroków opisanych w poniższej instrukcji.

Zwrot towaru – opis i procedura

Zwracany towar należy wysłać w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością po uprzednim zgłoszeniu tego zamiaru obsłudze sklepu. W przypadku uznania prawidłowości całej procedury oraz kompletności produktu - zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie, jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 14 dni roboczych przelewem na numer konta bankowego Klienta. * Koszt transportu produktu zwracanego pokrywa klient.

Procedura:

  1. Zgłoszenie drogą mailową obsłudze sklepu  chęci dokonania zwrotu zakupionego produktu/ zakupionych produktów. Mail na adres: info@bursztynowyprezent.pl

    Mail powinien zawierać:

    - imię i nazwisko,
    - adres,
    - numer zamówienia,
    - nazwę zwracanego towaru,
    - numer katalogowy,
    - ilość produktów.
    Pobierz formularz odstąpienia od umowy tutaj.

  2. Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo, ustalając wspólnie szczegóły przebiegu procedury zwrotu.

  3. Przygotowanie przez Klienta paczki zwrotnej – informacje podstawowe.
    - produkt musi być kompletny,
    - produkt nie może nosić ślady jakiegokolwiek użytkowania,
    - produkt posiada oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta.

  4. Wysyłka paczki (na koszt Klienta/nabywcy) - towar należy zwrócić na adres wskazany przez pracownika sklepu drogą mailową.

 

Reklamacja – opis i procedura

Wszystkie produkty oferowane przez bursztynowyprezent.pl objęte są gwarancją nadaną przez producenta. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzeń w transporcie – prosimy o spisanie protokołu szkodowego oraz kontakt z obsługą. Innego rodzaju reklamacje również podlegają poniższej procedurze i podlegają rozpatrzeniu.

 

Procedura:

  1. Spisanie protokołu szkodowego – jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu.
  2. Zgłoszenie obsłudze sklepu reklamacji drogą mailową na adres: info@bursztynowyprezent.pl

    Mail powinien zawierać:

    - imię i nazwisko,
    - adres,
    - numer zamówienia,
    - nazwę zwracanego towaru,
    - numer katalogowy,
    - ilość produktów,
    - zdjęcia uszkodzeń – obowiązkowe do rozpatrzenia reklamacji!

  3. Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo w celu ustalenia szczegółów rozpatrzenia reklamacji – możliwych do podjęcia dalszych kroków.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl